Sunday, June 5, 2011

Upin Dan Ipin Yang Sebenar?

Pernah tak korang tengok upin dan ipin sebenar?? Hahaha...sini ade gambar diorang tengah wat shotting kat ipoh rase nyew..hehehe...kesian mereke kena wat muka kat depan kemara...ish3.. Xboleh tahan lah... kesian muka diorang...sedih jew..hik3...

http://3.bp.blogspot.com/-qguVt8J_IBI/TenMRjGBpNI/AAAAAAABgO4/9wTBs4-WVo4/s1600/P6046753.JPG

http://2.bp.blogspot.com/-6C63FQHcfbU/TenMQBKiHDI/AAAAAAABgO0/96KEgfCIK0M/s1600/P6046749.JPG

Huh... pandai ayah dia buat rambut macam upin... yang sorang lagi 2 siap pakai macam superman lak..hehe..oowh..kan ipin pakai kain belakang tu..huhu...diorang nie kembar kot.. erm..mesti masuk pertandingan anjuran upin ipin..Masa tu jugak ade pameran buku kat Stadium Indera Mulia Ipoh..hehehe..jumpe uipn ipn ape lagi..ambik le gmbr wat kenangan...

Cube korang tengok gambar kat bawah niee pulak.. rupew nye upin ipin nie pandai ngorat pompuan..Ishh3...terok betol..hehe.. Adik-adik jangan ikut aksi nie yerk!!

http://2.bp.blogspot.com/-ezUZO0SXSUE/TenT2sw3SEI/AAAAAAABgRY/rBzJDqzBIkI/s1600/P6046837.JPG
Seronok nampak upin ipin bawak gie jalan-jalan...haha..

http://hairul.net/wp-content/uploads/2010/11/upin-ipin-hari-raya-241x300.jpg

3 Pandangan Membina!!!:

Anonymous said...

comey la upin ipin to ! heheh ! cute gle ..

fatehana aduka said...

eh. comelnye. tapi comel akak siket. :D

Hans said...

hahahahha
tu la
ayah dia bagi pakai baju cam tu nampak diorang cam upin ipin
ekekekek

Cara - Cara Menjemput Rakan - Rakan Menghadiri Majlis Perkahwinan Anda

Popular Posts

Recent Posts

Unordered List

Text Widget

Blog Archive

Powered by Blogger.

Tambah Pendapatan

Rakan Media


Awesome Reader List!!!

Google+ Followers