Saturday, June 27, 2009

HARI INI HARI TERAKHIR – BUKAN AKU

HARI INI HARI TERAKHIR – BUKAN AKU

Aduh..Hari nie hari terakhir abangku kat umah..dah taka de sesape le nak hantar daku ke kelas jika ade.. Apa-apa pon..Yang MOE KPLSPM tu hafez ambil dari laman blog nie..

http://btkpm.blogspot.com/2009/06/kursus-perguruan-lepas-spm-kplspm.html

Jgan salahkan hafez kalu mesej yang anda cuba tu tak Berjaya ...sebab nye..sms-sms nie bukan nye boleh caya..membazir..hehe..memang pon..yang real nye hari rabu nanti..abang hafez pon ade juga cuba taip MOE KPLSPM TU..Tapi..dia kata..TIADA DALAM SENARAI..Em..sistem dia yang rosak atau saje je dia tentang balik soalan yang kita bagi tu k0t..jangan salah kan hafez ye..

Memang sesak betul mase nak hantar abang hafez kat UiTM Seri Iskandar Bota..

http://2.bp.blogspot.com/_DUARe7dbvhw/SG4B9B-ZsjI/AAAAAAAAAKA/ylSF_5d-A3o/s400/uitmLogo.jpg

pening..nasib baik bertolak awal..kalu tak..

http://motivasikejayaan.com/wp-content/uploads/2008/04/traffic_jam_web.jpg

tak tahu le… dalam lingkungan pukul 10 pagi tu..JEM la pulak.. mase tu barang semua dah bawak masuk DORM.. Nasib baik cepat.. Sampai kat sane..kene ambil kunci dulu..lepas tu..baru pegi ke Dorm yang ditetapkan... jadi keluar le pegi makan jap..balik-balik makan.. dah JEM.. Hafez geram sangat ngan pemadu nie..kadang-kadang ambil kesempatan.. kalau dapat keluar jap..jadi polis trafik.hehe….

http://2.bp.blogspot.com/_URe2liQAOew/SYpsjMdxhAI/AAAAAAAAACI/2aFTKiio-8k/s320/2914892386_25c3b57ffd.jpg



Akhir kata..hafez bersalam dan meninggalkan abangku..dan balik dengan penuh harapan dan Dah tahan sangat..tido sekejap..Jadi sedikit maklumat yang hafez peroleh..Hafez ade dapat sikit pengalaman dari abang hafez..dah sekarang hafez tahu..cara-cara nak elak dari kesesakan jalan raya...buat jalan short cut..SaLaH..pegi pagi-pagi..jam 5.00 pagi ke..sampai-sampai kat sane..cakap kat orang Uitm yang bertugas tu,,saya lah yang orang yang paling awal sekali... Hafez rase.. mesti orang Uitm tu cakap..sembahyang subuh dulu..sarapan dulu..pastu mandi..hehe..lah..datang awal-awal tak mandi lagi ke..? hehe.. saje je..



2 Pandangan Membina!!!:

oh, siapa said...

seb baek hafez bgtau mklmat tuh.

klu x, sy da g dftar uitm penang pg td.

:j:

cik ateen said...

hmm..mcm biasa laa..
jem jugak laa..
nk cendol kaa..
nnt abg blik ajak g mkn cendol k..
hihihi

Popular Posts

Recent Posts

Unordered List

Text Widget

Blog Archive

Powered by Blogger.

Tambah Pendapatan

Rakan Media


Awesome Reader List!!!

Google+ Followers