Friday, May 29, 2009

Free Webroot Spy Sweeper 6.1.0.107

Menyimpan Peti Besi PC Anda Daripada Perisian Intip
Perisian intip tumbuh lebih hari setiap canggih. Di sana lebih ia, dan ia lebih berniat jahat daripada pernah sebelum. Pakar-pakar bersetuju: Webroot Spy Sweeper menghantar pengesanan perisian intip paling maju, penyekatan dan penyingkiran boleh didapati untuk menewaskan perisian intip berbahaya merancang.

Melayari Di Mana Anda Mahu, Apabila Anda Mahu
Berbahaya dan menyakitkan hati perisian intip boleh menjangkiti sistem anda dalam banyak cara-cara lain apabila anda menggunakan Internet. Webroot Spy Sweeper memberi anda 360 darjah perlindungan. Smart yang berkuasa tawaran Shields perlindungan masa nyata dengan menyekat dikenali dan baru muncul ancaman-ancaman perisian intip sebagai anda melayari - sebelum mereka pernah mencapai komputer anda dan maklumat peribadi. Jika anda PC adalah sudah menjangkiti, Webroot Spy penemuan maju Sweeper kaedah-kaedah mengesan dan sepenuhnya memusnahkan perisian intip berniat jahat yang sembunyi dalam anda PC - menyamakan perisian intip yang sembunyi menggunakan rootkit teknologi.

Muat Turun Muzik Kegemaran Anda, Gambar-gambar Dan Video-video Perisian Intip Tanpa Penceroboh
Program-program perkongsian fail dan bertukar-tukar muzik, gambar-gambar atau leretan lain adalah jalan-jalan terkenal untuk jangkitan perisian intip. Webroot Spy Sweeper boleh secara berkesan mengenal pasti sedikit perubahan-perubahan dalam ancaman-ancaman perisian intip baru atau kelainan-kelainan untuk mencegah ancaman-ancaman perisian intip daripada pernah memasang pada anda PC.

Terus Maju Bagi Perisian Intip New Ancaman-ancaman Dengan Pertahanan PERCUMA Mengemaskinikan
Bagi memastikan anda telah pengesanan perisian intip paling maju boleh didapati, kita sentiasa memperluaskan Webroot Spy takrif Sweeper pangkalan data. Sebagai satu Spy pelanggan Sweeper, kita lulus perisian intip berkuasa ini kilang senjata pengesanan ke anda kemaskini automatik yang terus tetap.

Pengkomputeran Lebih Masa, Kurang Penyelesaian Masa Masalah-masalah Komputer
Jangkitan perisian intip boleh memperlahankan anda jatuh manakala dalam talian, atau menyamakan menghalang anda daripada menggunakan anda PC. Webroot Spy Sweeper dengan cepat menyediakan perlindungan maksimum dengan interaksi minimum. Kita sepenuhnya ditingkatkan antara muka pengguna membuat ia lebih mudah daripada pernah untuk pengguna-pengguna semua kebolehan tinggal dilindungi. Dengan satu konsol mudah untuk digunakan dan opsyen-opsyen customizable, Webroot Spy Sweeper membuat mengimbas untuk perisian intip sepoi.

Berubah dalam versi 6.1.0.100:
NEW! Menyamakan lebih berkesan pada perisian intip dan ancaman-ancaman virus
NEW! Menikmati permainan-permainan tidak terganggu dan filem-filem
NEW! Rangkaian sambutan awal global
NEW! Perlindungan untuk yang terkini 64 bit Windows Vista? PCs
NEW! Perlindungan ditingkatkan pada penggodam
Muat Turun:




0 Pandangan Membina!!!:

Popular Posts

Recent Posts

Unordered List

Text Widget

Blog Archive

Powered by Blogger.

Tambah Pendapatan

Rakan Media


Awesome Reader List!!!