Friday, May 29, 2009

AVG 8.200.1399 ANTI VIRUS + UNTILL 2018 & Keygen

2 tahun lesen, supaya anda boleh menerima kemaskini percuma dan penuhi sokongan produk untuk satu keseluruhan 2 tahun. Ia termasuk bebas 24 jam satu e-mel hari akses untuk pasukan profesional Grisoft pakar teknikal
· Program Percuma dan kemaskini virus disediakan melalui ultra pelayan-pelayan Akamai boleh dipercayai. AVG Professional Edition mengemaskinikan sendiri secara automatik apabila mengemaskinikan adalah boleh didapati. Secara alternatif anda boleh mengemaskinikan secara manual, atau mengkonfigurasi AVG Professional untuk muat turun mengemaskinikan di dijadualkan menetapkan masa sut itu anda.
· Sokongan bahasa berbilang dalam satu pakej. Tidak kena beli satu versi bahasa khas sebagai semua bahasa terkandung dalam satu produk. Satu klik mudah tikus itu dan antara muka keseluruhan (termasuk membantu leretan) akan serta-merta bertukar menjadi anda memerlukan bahasa
· AVG memegang anugerah VB100% dan adalah ICSA mengesahkan, supaya anda boleh dipastikan peringkat tertinggi perlindungan antivirus.
· AVG Professional Edition mempunyai banyak lebih ciri yang berjaya perlindungan antivirus nilai terbaik boleh didapati
· AVG yang berkuasa Resident Shield menyediakan perlindungan maksimum oleh pengimbasan setiap fail dibuka, melakukan, atau diselamatkan. Ia akan juga mencegah perasmian atau penguatkuasaan fail-fail yang dijangkiti.
· AVG Personal E-mail Scanner memeriksa setiap e-mel menghantar atau menerima, menyediakan sangat diperlukan perlindungan daripada e-mel menghasilkan ancaman-ancaman. AVG menyokong benar-benar mengetuai pelanggan-pelanggan e-mel termasuk MS Outlook, kelawar The!, Eudora dan semua SMTP yang lain / POP3 berpangkalan pelanggan-pelanggan emel seperti Outlook Express. Telah dikodkan hubungan-hubungan menggunakan SSL adalah juga menyokong.
· AVG Professional dapat mengimbas lampiran mesej segera membekalkan (suka ICQ, MSN Messenger) untuk virus-virus dan ancaman lain.
· AVG menyediakan sokongan untuk pengesanan "berpotensi program-program tidak dikehendaki".
· Pengimbasan AVG enjin menggunakan satu gabungan unik analisis heuristik dan kaedah-kaedah pengesanan generik bagi mengesan benar-benar tahu virus-virus.
· AVG Resident Shield boleh merangkumi / mengecualikan leretan daripada imbas berdasarkan individu perluasan-perluasan fail.
· Secara automatik cubaan-cubaan untuk menyembuhkan / membuang menjangkiti leretan dan ancaman lain seperti trojans, cacing-cacing, dan Pulau Jawa applets. Membuang leretan dikuarantin dalam AVG Virus Vault.
· AVG Professional telah perlindungan kata laluan fleksibel supaya anda boleh pilih yang seting anda mahu untuk melindungi daripada pengguna lain.
· AVG Professional kini menyokong Microsoft Windows 64 platform-platform bit.

DOWNLOAD DISINI
AVGhttp://rapidshare.com/files/173977250/AVG_Anti-Virus_8.200.1399___Untill_2018_Key.rar

1 Pandangan Membina!!!:

HaFez94 said...

TAK mahu lah pulak emocation nie..

Popular Posts

Recent Posts

Unordered List

Text Widget

Blog Archive

Powered by Blogger.

Tambah Pendapatan

Rakan Media


Awesome Reader List!!!