Thursday, March 12, 2015

Ko ni nape kotorkan beg aku? Tahu tak ni beg ayah aku?!


Anak-anak LINUS ku di Tahun 1. Buat teacher menitik air mata pula hari ni.

Hari ni Izham memang agak susah Iah nak kawal. Ada sahaja idea nya nak usik kawan. Biasalah budak-budak kan. Alkisahnya, Izham dah kotorkan beg Firdaus, dengan memijak beg tu.

Sedihhh Firdaus. Sambil sapu debu kotoran kasut Izham pada begnya, sambil cakap,

'Ko ni nape kotorkan beg aku? Tahu tak ni beg ayah aku? Ko ni... kotor dahh.. Dah la ayah aku dah tak ada!'

Dengan nada marah Firdaus marah kat Izham. Teacher nya pula sambil tahan takungan air dalam kelopak mata. Hehe.

Sedih tengok anak kecil ni yang dah merasa kehilangan ayah tercinta, pada usia 7 tahun.

Banyak boleh kita buat refleksi. MashaAllah. Moga Allah panjangkan umur kedua orang tuaku. Aamiin ya Rabb.

0 Pandangan Membina!!!:

Popular Posts

Recent Posts

Unordered List

Text Widget

Blog Archive

Powered by Blogger.

Tambah Pendapatan

Rakan Media


Awesome Reader List!!!

Google+ Followers