Monday, January 16, 2012

Video Pertama!!!

Assalammualaikum semua,, hari ini hari pertama aku online bagi tahun baru ni..hahaha..lama dah Xupdate blog...sibuk dah...dah ambek lesen memandu kereta nie.tiap2 hari kena buat..kang lupa..kan3..lepas tu,alhamdulillah,mungkin sebelom raya cina ini,aku kerja kot..insyaAllah...boleh lah..kerja nak cari pendapatan..cari rezeki..hehehe..3 minggu lepas, aku buat kursus video.tapi video ak nie Xbrape ringan..berat.. Maksod aku,macam mana nak buat video ni cepat..Xade sangkut2..sebb pic yg aku masukkan semua besar2 belaka..haha..alhamdulillah jugak,video ini dengan rasmi nya, telah diuploadkan untuk semua yang ingin menonton..hehehe..nnty promote lah video nie erk..banak lagi nak buat..tapi Xade mase.ceh... :) Tq

0 Pandangan Membina!!!:

Popular Posts

Recent Posts

Unordered List

Text Widget

Blog Archive

Powered by Blogger.

Tambah Pendapatan

Rakan Media


Awesome Reader List!!!

Google+ Followers