Monday, November 7, 2011

Salam Kemaafan

Assalammualaikum, saya dalam beberapa hari lagi, akan menduduki peperiksaan SPM 2011. Saya juga ingin menyampaikan salam kemaafan saya pada semua, jika ada tersalah bahasa, terkasar bahasa, tersinggung perasaan, tersalah taip atau terlepas pandang atas sesuatu kerja, maafkan saya. Saya akui, setiap diri itu tidak semestinya sempurna.. Tetapi jika kita betul-betul mahu berubah..Allah akan bantu umatnya. Oleh itu, setiap manusia tidak semuanya sempurna. Kita bukannya para rasul dan nabi. InsyaAllah, doakan kejayaaan saya dalam spm dan dapat menjawab peperiksaan dengan hati yang tenang dan selamat dalam sesuatu perkara. Terima kasih juga kepda rakan2 yang masih mempercayai saya dan berhubung dengan saya. TAKBIR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kenangan terakhir pada 8.12.2011

0 Pandangan Membina!!!:

Popular Posts

Recent Posts

Unordered List

Text Widget

Blog Archive

Powered by Blogger.

Tambah Pendapatan

Rakan Media


Awesome Reader List!!!