Thursday, June 10, 2010

Patung Berhala Terbesar

YaAllah betul ke nie?? Patung berhala yang sangat besar di Dubai iaitu salah satu negara islam. Betul k nie?? Dua kali ak tertanya..kiamat dah nak dekat!! Dalam al Quran pun ade tulis..pada akhir zaman nanti ade patung yang besar dibina..Apa kita hanya berdiam saje..patutkah Dubai membuat patung berhala ini? Banyak duit membazir..Dubai selepas ini mungkin tidak lagi diiktiraf sabagai negara Islam lagi..

[download1.htm]

[download2.htm]

[download3.htm]

[download4.htm]

[download5.htm]

[download6.htm]

Macam kat neraka je..Apa lah yang mereka merepek nie..Batalkan lah pembinaan patung berhala nie...

1 Pandangan Membina!!!:

mamaafzal said...

semoga dilaknatlah org 2 kafirun ni

Popular Posts

Recent Posts

Unordered List

Text Widget

Blog Archive

Powered by Blogger.

Tambah Pendapatan

Rakan Media


Awesome Reader List!!!

Google+ Followers