Friday, June 19, 2009

UPIN DAN IPIN ANGKASA-2011

http://www.lescopaque.com/images/header/Header017.jpg

Salam..semua..Hari nie cadang nak tengok video..pastu jumpa pulak upin ipin cerita baru nak buat..hei..lame nye nak tunggu cerita nie ye..2011..em..tapi kan..hafez pun pelik jugak.. nape saiz badan deme tak berubah? Mungkin juga cerita nie kekal je dia punya gambarannye..cerita tu mula pada 2011..mestilah badan deme naik ke...gemuk ke..panjang ke.. tak kan kecik je.. tak pe lah..asalkan penonton ceria dan seronok tengok aksi-aksi Upin dan Ipin (saudara hafez). Sesape nak ketahui maklumat lanjut..layari laman web nie..> http://upinipinangkasa.com/ Tengok lah video nie.."Kak Ros berkata -Upin....ipinnnn...mari tengok cerita kegemaran korang cepat..dah nak mula dah nie'..Upin..Kak Ros..cerita baru tu ke? Blum lagi mula..2011 nanti keluar lah cerita tu... tak sabarkan nak tengok cerita UpindanIpinAngkasa..










http://1.bp.blogspot.com/_JVNaHrYu_NU/SQfT7XEiFdI/AAAAAAAAA30/Je77uGMNRfs/s400/UpinDanIpin_DiTanggaRumah.jpg


http://vrempire.com/Image/BlogImg/20090615-Angkasa/UpinIpinAngkasa.jpg




2 Pandangan Membina!!!:

secretname said...

wahhhh nk tgkkkk..betul betul betul

Anonymous said...

yei,yei,tak sabar tengok upin dan ipin angkasa yei,yei.

Popular Posts

Recent Posts

Unordered List

Text Widget

Blog Archive

Powered by Blogger.

Tambah Pendapatan

Rakan Media


Awesome Reader List!!!

Google+ Followers