Wednesday, June 24, 2009

SMK Dato Seri Maharaja Lela Kg.Gajah Menjadi Sekolah Angkat PDRM!!

Salam..semua..hari nie nak buat laporan tentang "Hari Ini Dalam Sejarah" Edisi Khas untuk sekolah SMK Dato Seri Maharaja Lela Kg.Gajah Perak Tengah. Bermula pada jam 8.45 pagi di Dewan Besar SMKDSML Kg.Gajah, ketua Polis Daerah Perak Tengah P/SUPT. MOHAMAD FAKRI B. CHE SULAIMAN dari IPDPERAK TENGAH dan Pegawai Polis Ipoh. Turut hadir Pengawai PPD Perak Tengah dan yang berhormat PIBG Haji Abdul Manan bin Hj Salleh. Pengetua Sekolah Dato Seri Maharaja Lela Puan Nie Shafiah Bin Abdul Moin dan guru-guru cemerlang turut hadir dalam Majlis ini. Objektif rancangan anak angkat PDRM ini ialah KEARAH SIFAR SALAH LAKU DISIPLIN PELAJAR yang telah diatur untuk memastikan Sekolah ini bebas dari segi salah laku disiplin pelajar. Pada jam 10.50 pagi pula.. telah diadakan Ceramah Disiplin Pelajar untu kelas-kelas yang telah ditetapkan bersama ibuBapa. Itu je.. esok korang beli lah HARIAN SINAR..ADE MASUK BERITA..(PT). Pihak sekolah berbesar hati dan mengucapkan jutaan terima kasih kepada PDRM..

http://pemudasarawak.files.wordpress.com/2009/02/pdrm_logo.jpg

Cerita hafez kat kelas..Lepas habis perasmian..Hafez ngan kawan-kawan duduk dalam kelas..kelas hafez tak dipilih..nasib baik lah..masa tu free..jadi Hafez pon buat lah Kerja Math yang tak siap lagi..Nak tahu ke cikgu sape yang ajarkan kita orang? Uii..orang nye hensem beb..Cikgu Mazlan.. gambar tak ade pulak..nanti kalu dapat hafez postkan..


Gambar Hiasan je..

saje je gambar nie sebagai hiasan


Para Pelajar mase sesi Ceramah Disiplin Pelajar..jgn marah yerk..


Ini apa plak?? Nie mase Karnival Kerjaya sekolah..



Tu die..ahli silap mate buat pertunjukan kat pentas..Eh..Ye ke?

gambar hiasan..Tq-
http://azharoldtown.blogspot.com/

Mulai pada 2010-Smk Dato Seri Maharaja Lela menjadi sekolah sirim

http://iiumproperties.com.my/images/sirim_logo01.gif

http://www.caidmark.com.my/images/logo%20sirim.bmp

7 Pandangan Membina!!!:

Anonymous said...

aku dari sekolah smk dato sri maharaja lela kg gajah perak...yang tulih blog ni sape sebenarnya???hantar emel kat aku...zentrix_91@yahoo.com.my

HaFez94 said...

Bro..Ak pun dari smk dato seri maharaja lela...

Anonymous said...

kkl

Anonymous said...

Salam,
teman pun sekolah kat sini.Teman ambil spm pada tahun 1986.Kepada rakan seperjuangan yg ingin menghubungi teman atau sudah lama tidak mendpt khabar berita,silah la hubungi teman di emel:
harunakla@yahoo.com

aja kisz dolly (fb) said...

i love smkdsml -aja 2011 PMR-

Anonymous said...

bdk skola perak mmg terbaeeekkkkkkkkk..

Azzam Fadzil said...

salam. sy ex tok lela. untuk hilangkan kekaburan, gambar2 yg ada di atas tu diambil ketika karnival kerjaya dan kaunseling peringkat daerah Perak Tengah. kain rentang tu menjadi johan peringkat daerah. dan gambar di atas pentas tu merupakan lakonan sketsa tok lela yang bertanding. malangnya tok lela tak berjaya mendapat tempat utk sketsa. macam mana sy tahu ? sebab sy terlibat dalam sketsa tu. sy ada di atas pentas tu. cuma nak tahu siapa admin blog ni dan mcm mana boleh dpt gmbr2 ni ? gmbr2 ni drpd kamera sy dan sorg lagi rakan. =)

Popular Posts

Recent Posts

Unordered List

Text Widget

Blog Archive

Powered by Blogger.

Tambah Pendapatan

Rakan Media


Awesome Reader List!!!